Alchymie: Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl
Recenze

Alchymie: Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl

„Logika je skutečně nejlepší důvod, jak dobře argumentovat, ale pro úspěch v životě už tak užitečným nástrojem není“. Ti, kteří s následujícím tvrzením nesouhlasí, po přečtení knihy možná přehodnotí mnohé, čemu ve svém životě věřili, zatímco ti, které ze samého přikyvování již bolí za krkem, zjistí, proč se nemohou souhlasu ubránit. Ať patříte tam či onam, tak … Celý článek »

Přijďte se podívat

Pozvánka na přednášku – I/racionalita kauzálního usuzování

Polovina listopadu si žádá o připomenutí Společnosti pro kognitivní vědu a filosofii (SCSP), která pořádá další přednášku. Ta se koná ve čtvrtek 24. 11. 2016 od 18 h a představí téma I/racionalita kauzálního usuzování na základě vnímané koincidence událostí. S příspěvkem vystoupí PhDr. Luděk Stehlík z Filosofické fakulty UK, kde se věnuje postgraduálnímu studiu se zaměřením na … Celý článek »